Мален и болешљив у Горњак ти стиже,
Постао си Тадеј, приш`о Богу ближе.
Снага наших мисли животe нам кроји,
то је знао Тадеј, отац наш скромни.

Моли Бога за нас, оче наш Тадеје,
да примимо и ми од Христа спасење.

Пут праведни ти си нама отворио,
наказна времена молитвом уредио.
У времена безнађа Богом дарован си
да животом својим душе нам украсиш.

Моли Бога за нас, оче наш Тадеје,
да примимо и ми од Христа спасење.

Миљково ти срце испунило вером,
с руским монасима живео си смерно.
Помагао свима и добра чинио,
угађао људима и Бога молио.

Моли Бога за нас, оче наш Тадеје,
да примимо и ми од Христа спасење.

Ти си свима душе надом обојио,
смирење у свима, лако поставио.
Говорио тихо, пуно си слушао,
љубав си за сваког, оче, ти имао.

Моли Бога за нас, оче наш Тадеје,
да примимо и ми од Христа спасење.

Витовницу руком својом си водио,
с братијом си праведно ка Христу ходио.
Мислена смо бића, пуна немирноће,
Смир`те ваша срца, јер Бог тако хоће.

Моли Бога за нас, оче наш Тадеје,
да примимо и ми од Христа спасење.

Духовни си отац био многим људима,
а и данас, оче, саветујеш чудима.
Кроз књиге ти, старче, утешујеш јако.
мириш млада срца, вером крепиш слатко.

Моли Бога за нас, Оче наш Тадеје,
да примимо и ми од Христа спасење.

Да једнога дана сретнемо те оче,
благодаре Срби и теби се моле.
Заједно са оцима умоли ти Христа,
Да покајна суза на нама заблиста.

Моли Бога за нас, оче наш Тадеје,
да примимо и ми од Христа спасење.

Какве су ти мисли такав живот твој је,
православци знају и пред Богом стоје.
Моли Бога за нас, оче наш Тадеје,
да примимо и ми од Христа спасење.

С.Л.

 

фото

