Светом Нектарију Егинском Чудотворцу

Излечи ми душу Нектарије Свети,
да још једном видим сунце како сија
и осетим радост која Спасу лети,
једино топлина још молитве прија.
Закрсти ме Пресвети Сјајем Бога Живог,
умиј ме топлином духовнога мира.
Закрили здрављем Господа Умилног,
па да чудо победе објављујем свима.
Очисти ми тело Божји Угодниче,
Ти сваком на земљи, помоћ Свету посла.
Болестан сам јако, ал’ са Тобом ничем,
цвет небески тобом и ја грешан поста’.
Лик Ти без промене као Вечност светли,
сведочећи радост Христовог спасења.
Oлакшај ми боли, о Оче Пресветли,
услиши и моја срцем исплакана хтења.
Просветли ми ум Чудотворче Егински,
сјајем Својим, цео свет обасjao ти си.
Звездо у мраку, пријатељу блиски,
носиоче љубави, помоћниче истински.
Почуј мене грешног, прими песму ову,
као позив тихи у вапају страшном,
поведи, Надо, палу душу моју,
ка Нашему Христу – Јединоме Рају.

С. Л.

 

фото
