„Господ је просветљење моје и Спаситељ мој, кога ћу се бојати?
Господ је заштитник живота мога, кога ћу се плашити?“
(Псалам 26/27, 1)

 

Gaudi Sупротна од вере је самоувереност, која рађа страх и напетост. Кад год сам почињала да водим живот суштински без Бога, кад год сам занемаривала да ставим себе, све, и свакога у Његове руке, остајала сам сама да изигравам Бога на позорници са својим бригама, изазовима, ситуацијама и везама. Наравно, ја неизбежно доносим закључак да сам лоше изабрана за ову улогу, јер моја рамена су једноставно превише слабашна основа да би издржала сав терет овога света. Ова слабост је оно што изазива све врсте страхова у мом животу, као и страх од мишљења људи, од неуспеха или економске несигурности.

Вера мења све ово око нас а вером не сматрам само држање „чврстих уверења“ на уму или одлазак у цркву једном недељно. Под вером подразумевам примање Божје благодати у свој живот, повезивање са Њим у молитви, свакодневно. Укључивање Њега у сваку ситуацију, везу, или план за будућност.

Дозволите Му данас да уђе у Ваш живот и замолите Га барем на кратко да уради за Вас оно што Ви не можете учинити за себе. Не требамо се бојати улазећи тамо где је Он сам Цар. „Јер Твоје“ – не моје – „је царство, сила и слава, Оца и Сина и Светога Духа, сада и увек и у векове векова.“ Амин!

 

Извор

